För bra

Oj många dagar har gått.
Varit för bra väder för att sitta på datorn. Sen har jag fixat mej en ny mobil som jag sitter å pillar på om kvällarna. Försökte fixa en mobilblogg men då blir de en helt ny blogg å de orkar jag inte me å vill inte ha nån ny vill ju ha denna :)
Nån som vet om man kan använda den bloggen man redan har via mobilen? Jag är inte så bra på sånt där.
Men skoja inte att de är kul å ladda ner massa gratis appar å se va de är för nått, hittat några riktigt bra! Sen finns de mycke skit oxå.
Ja hur som helst.
Vart fina dagar, vi har tillbringar ons å tors i Ötå. Solade så jag brände mej på axlarna, å jag bränner mej verkligen aldrig så jag måste verkligen vart blek i år, hehe. Å inte har jag blivit spec brun, lite färg men vill ha mer! :)
Å nu har jag jobbat helgen.
Så inte hänt så mycke mer.......
Men blev en liten update iaf :)

Min nya!
Samsung galaxy s2

Å jag är verkligen nöjd me den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0