Helt fantastiskt underbart

Ja var ska jag börja?
Håller mej nog kort ist.
Haft en HELT fantastisk helg i Ötå. Även om de på fredag eftermiddag inte kändes som att jag skulle klara av att stanna där alls när Rickard å Noah rullade mot Luleå. Jag va helt förstörd. Tur mina vänner snabbt fick mej på bättre humör å tårarna rann inte allt för länge.
Fredagen blev de förfest i Armas me Anna, Carro, Angelica å massa annat boden folk. Trevligt! 
Å hade väldigt trevligt ute på hotellet oxå :)

haha jajja

Lördag morgon blir jag väckt av Annie, dags för dagens äventyr =
kidnappa en ovetande Linda, MÖHIPPAAA!!!
Så härligt att hon reagerade som hon gjorde, allting blev väldigt lyckat!! :)
Kidnappingen hade hon ingen aning om vilka de va som kom å tog henne. Vi åt me fin lunch ute på bastuflotten, skålade i champagne. Linda fick byta om till lite "finare" kläder å sen va de bara ut på marknaden å utföra dagen uppdrag. De gjorde Linda galant :)
Till kvällen hade vi hyrt ekobadet, vilket va de bästa vi kunde göra!
De badades, grillades å skålades. Helt underbart!! Å sen va de dags för hotellet igen.
Lördagen va så rolig, ut kom mina storasystrar me. Kul, kul, kul ♥
Som sagt en helt underbar helg, hade så himla roligt me alla å jag vet att Linda va nöjd me dagen :)

(foto by: Anna Kummu)

Idag har jag dock fått betala priset men är ändå väldigt nöjd över mej själv att jag orkade två dagar jag som i vanliga fall inte ens brukar orka gå ut en kväll :p
Idag har jag verkligen laddat batterierna å de behövs, för imon kl 06 går planet ner till Sthlm!!!! Som jag längtar!!!!
Nu har semesterna börjat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0