Hoppas å tror!

Snart ska vi åka till Ötå.
Ännu en gång är väskan packad. Varit väldigt mycke fram å tillbaka nu den senaste månaden.
Luleå - Ötå - Luleå- Ötå- Luleå - Stockholm - Luleå - Ötå (nu snart)
Men va gör väl de, kul å ränna runt lite när tid finns :)
Dessutom har jag inte mycket å göra här i stan, alla jobbar eller är nån annanstan....
Tror jag valde helt fel period å ha semester på. Inte ens vädret är lika bra nå mer.....
Nåja semster är alltid semester!

I Ötå väntas de grillat när vi kommer fram, hoppas å tror de finns nån kall ;)


Nu slänga i ordning de sista så vi kommer iväg snabbt.


Trevlig helg!!
psssst känns inte som fredag idag? =O



Jag å min Anna ♥



Imon ska vi dansa som vi gjorde på våran bal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0