Måste jobba på de

"Inte ett moln så långt ögat kan se, inte en droppe regn på flera dar!!!!"
Yey!! :)
Idag måste jag försöka jobba på min solbränna. Ska ju på bröllop på lördag (:D) å klänningen jag ska ha är ganska ljus så färg behövs. Man vill ju vara fin.
Inte tävla me bruden fin men ändå vill man ju såklart vara fin (de vill man ju alltid när man ska på fest), men de är brudens dag å de spelar nog ingen roll va man än gör så kommer hon vara vackrast, lysa av lycka å kärlek!
De blir nog en fin dag, hoppas på en rolig kväll!
Ja justja de där me att jobba på solbrännan, kom av mej lite ;) de är rätt svårt me en liten snurp.....
så alternativet är typ att jag ska sitta ute på balkongen medan han sover......rätt boooooring men.
Dagar som denna å fina kvällar som igår vill jag ha hus, då man bara kan gå ut på altanen å sätta sej å njuta av livet, då vill man inte sitta inne i en lägenhet som inte ens har en egen balkong :(
Ibland blir jag förbannad på hur vi bor, visst fina, fräscha, "takvåning" mitt i stan MEN ibland vill jag ha den där friheten av eget hus.
Men när de blir vinter å kallt då älskar jag å bo här, nära ALLT!
Så kanske borde vi bara skaffa oss en sommarstuga????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0