Smaken är som baken

Igår när jag gick på stan så såg jag en snygg mamma efter en annan.
Ni vet dom där som ser ut som att dom aldrig har kläckt ut någon unge, dom som aldrig ser ut att ha en dålig dag utan helt enkelt är snygga.
Samtidigt ser jag min egen spegelbild i skyltfönstrerna, bred rumpa, för mycket fett här å där, lite risigt hår skulle behöva både klippas å färgas. Tråkiga kläder, alltid dom där leginsen.
Så när jag går där å tänker att jag inte är nån spec snygg mamma, ingen milf ja då sitter de två killar utanför impuls å va gör dom?
Jo visslar efter mej å frågar:
- Var är pappa?
- Jag kan bli pappa?
Antar att dom syftar på Noah då? Å inte bli min pappa ;)
Å va gör dom mer? Dom spanar på min feta rumpa. Haha!!
Jaaa där ser man, smaken är som baken. Inte alla gillar dom där perfekta små kropparna, som även jag öskade jag hade men som jag gör aldeless för lite för att kunna uppnå.
Jag är helt enkelt inte berdd att offra de goda i livet......inte nu, inte änn.......
Å jag vet tyvärr inte hur man får både och?

Jajja.

Typiskt att de ska regna idag :(

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker du är jättevacker

precis såsom du är nu.



Och jag tycker verkligen du ler av lycka när

man ser dig nu när du blivit mamma. Och det syns

så mycket utåt. Och det har en sådan fin charm,

det är ingenting som någon kan ta ifrån dig.

Det är att vara vacker.

2011-07-27 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0