Torsdag 14/7

Nej de blir inget utav de här nu känner jag.....
bloggandet alltså.
För mycke annat å gör.
Jag har nu bestämt att jag har gått på semester!!! Dom kan dock ännu ring in mej å jobba idag, men får hoppas att de inte händer ;)
För min semester börjar först på måndag egentligen.
Så mycket som händer nu den närmaste tiden,
Först ut Ötå marknad!! Utgång fredag :)
På tisdag åker vi till sthlm å stannar till söndag ♥
Bröllpo den 30 juli!
Luleåkalaset
Å sen är semestern typ slut............
Tiden går så fort !! Spec om har roligt.
Å jag har verkligen haft de bra å varit bortskämd nu när Rickard är på semester. Vet inte hur jag å Noah ska klara oss sen när han börjar jobba igen....

Kanske blir de solnings väder idag!! hoppas!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0