De går framåt

Har kommit på ett sätt å potträna Noah.
Eller kommit på ett sätt som funkar ganska bra för oss iaf.
De har inte funkat att jag haft pottan inne på toa å försökt å honom sittandes där inne medan vi ex borstar tänderna, då ställer han sej bara upp å springer iväg.
Nu ist har vi pottan stående inne i vardagsrummet, då kan Noah på mornarna ta av sej blöjan själv å sätta sej på pottan, springa omkring naken lite å vädra samtidigt ;) Å när han blir kissnödig så går han faktiskt till pottan.
Är han påklädd kan han säga till när han blir nödig då tar vi av honom allt å så får han sitta på pottan.
Ibland kommer de nått å ibland inte. Oftast inte, å visst har de hänt olyckor, kommit lite kiss utan för men de är sånt man får räkna me.
Sen har Noah sett hur pappa gör så han vill gärna stå upp å kissa men pricksäkerheten är inte så bra, så de går inge vidare ;)
Men de är alltid en början, såsmåningom lär han väl sej.

Nu är jag ledig i 3 dagar....igen, som sagt jag jobbar lite ;)
Men dagara som denna klagar jag inte. Plus att Rickard har semester de gör de extra bra. Kan vi alla 3 göra nånting kul ihop!
Fast denna dag kommer vi mest springa ärenden, måste storhandla, tvätta kläder, åka till elgiganten kolla både nu mobil till mej å ny kamera weehooo :) sen gå in på h&m å leta bikini (minder kul :p)


Ha de lovely!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Vad duktig han har blivit!



o nä fy fan för att köpa bikini. När jag kommer upp så lovar jag att det bara blir glass, godis och balkongsolande med kläderna på haha!

puss till er!

2011-06-28 @ 10:49:39
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: syrran

duktiga Noah!!=)Alma vägrar pottan.toastolan ska de va=)

2011-06-28 @ 21:27:06
Postat av: Nina

när vi började potträna hade vi ett stjärnsystem, en liten tavla och en ask med totalt elva stjärnor med nålar man kan sätta fast på tavlan. kiss=stjärna, bajs=stjärna och när stjärnorna i asken var slut fick hon en present! man kan ha mindre stjärnor i början bara för att de ska bli peppade av presenten men lovis tyckte det var nog kul med stjärna :)

2011-07-01 @ 13:41:18
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0