Femkamp, grillat, vin å flyplan


Helgen har igen gått för fort men vi hade iaf tur me vädret ;)
(lovades ju faktiskt regn på både lördag å söndag)

Lördag va de personalfest.
Femkampe å gott grillat :)
Mitt lag förlorade, erkänner mej besegrad ;p



Va en trevlig kväll! :)
Men som vanligt så orkade jag inte gå ut. Utan jag nöjer mej me "förfesterna" dom är ändå alltid roligast. De här me krogen är faktiskt inte alls min grej nå mer.
Å jag ångrade mej inte ett dugg dan efter ;)
För på Söndag bjöds de på flygplan!


Riktigt mätkigt å se på nära håll, imponerande :)

Noah tyckte de va spännande Men orkade inte hela dagen, han somnade när dom högjuddaste planen kom ;)

Knut å Gustav va oxå där.

Skulle ju även möta upp lite folk från jobbet, men tror vi va ute för tidigt, haha!
Nåja en bra dag vart de :) Jag hade velat se lite rix fm festival oxå men mina fötter börjasde säga emot av att stått å gått i 4 timmar i convorse skor vilka inte alls är nå sköna efter en längre tid. Så ist åkte vi hem, handlade lite pepparbiff till middag å njöt resten av kvällen hemma i lugn å ro.

Idag är de regn å jag ska städa!
Först ska Noah till dagis. han har 4 dagar kvar sen får ham sommarlov :)

Pusssss heeeej!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0