Fy fan va vi är bra!

Vackra underbara väder!!
Öppnade precis fönstret.
Å va hör man?
- "För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenteeeen,  FY FAN VA VI ÄR BRAAA!!
Härliga tider. Hoppas dom tar vara på denna dag, en dag som man aldrig glömmer. En dag som för mej iaf va grymt rolig. Mycke bra på alla sätt å vis.
Största minnet av denna dag är att syrran gav mej näsblod. Hon armbågade mej i i näsan när vi stod å köa i baren (vi va törstiga ;)) , rann blod på klänningen å överallt å vi kunde bara skratta åt de.  Haha. (ok är väl inte största minnet men ett roligt sådant)
Nu blir jag sådär jobbigt nostalgisk igen. Tänker på dom gamla goa tiderna.
Men egentligen är ingen tid bättre än den jag har just nu. När jag sitter här just precis i detta nu, dricker mitt kaffe, känner värmen å ser på min underbara unge. Jag är en väldigt lycklig å lyckosam männsika!
Denna fredag, den får mej alltid å känna mej som världens lyckligaste. Att en dag kan göra en sån skillnad. Att denna sol kan få mej att känna massa kärlek för allt å alla ;)

Massa ♥ till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0