Hur ska de gå?!

Personalfest imon.
Ser verkligen fram emot de MEN jag har INGENTING å ha på mej å när jag inte har nånting å ha på mej blir jag sur å inte alls på g. Måste känna mej fin för att vela festa å gå ut.
Å saken blir inte bättre av de att jag jobbar imon, kl12 börjar å å blir avbytt k18, alltså bara 30 min innan bussen åker iväg å festen börjar. Så i helskotta ska jag hinna göra mej fin?! Kommer inte gå :(
Visst kan jag fixa mej innan, sitta me partysminket på kl12 men hur ser de ut innan kvällen, hemskt! Är ju så varmt å jobba nu oxå, så man är flottig, svettig å äcklig. F*n ååå!
Jajja får korka upp vinet direkt, så kanske humöret bli bättre.........
Just nu känns de som att jag knappt orkar fara, sur Sussa :p

Usch, fick huvudvärk. Ska göra mej klar för sängen.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Carro

MMM, brukar alltid ha samma problem. Och just det där att man inte vill fixa sminket jättemånga timmar innan man ska börja med partykvällen. Men så brukar det få vara för mig (och att man får hoppa över duschen) för man inte hinner hem innan festen börjar efter jobbet. Men det brukar i och för sig bli ganska bra ändå trots att man har dåligt humör innan. Hoppas det löser sig med kläder, -du har ju så mycket fint på dig annars.

2011-06-18 @ 16:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0