Kul så längde de varade

Midsomman gick inte riktigt som jag tänkt.
De började bra, korkade upp kl 17 å de första timmarna rullade på.
När maten va färdig grillad började jag känna mej trött, va inte ens hungrig så åt väldigt lite = första tecknet på att allt inte är som de ska ;)
Sen smakade vinet inget gott. Kl 22 började jag gäspa å bad Rickard fixa taxi hem till mej å Noah. 
Inna kl hann bli 23 låg jag å Noah i sängen, så skönt de var!
Så min midsommar var väldigt lugn! Blev inge festa hela natten som planen var....nåja...Va kul så länge de varade :)



Li, Gustav å Noah dansar smågrodorna :)



Jag vet inte riktigt varför de blir såhär oftast. Att jag inte orkar, att jag blir trött.
Men jag vet väl när jag nåttt min gräns, när de räcker å är nog.
Jag vet att de finns en morgondag, jag kan inte sova bort hela dagen, må dåligt å bara ligga i sängen. Jag måste stiga upp tidigt å sköta om Noah. Å då känns de helt enkelt inte värt de.
Jag vill gärna göra saker, jag vill umgås me vänner, sitta å surra, grilla, spela spel, dricka lite. Men de där me att va vaken hela natten å dricka mycket de orkar jag inte. De är inte värt de dagen efter.
Å jag trivs såhär, umgås å sen tacka för mej när jag känner att de är dags.
Sen om folk väljer att kalla mej tråkig, synd för dom. För jag anser inte att man är rolig bara för att man dricker sej redlös å inte minns va man gjort dagen efter.
Jag tycker jag är kul, tillräckligt kul.
Å jag uppskattar dom vänner jag har som förstår mej, som inte är på mej å tjatar å säger att jag är tråkig som inte vill följa me ut. Jag uppskattar dom mer än allt annat som vill ha me mej, vill umgås me mej å som inte ställer krav på mej å blir sura om jag bangar, dom som tar sej tid att fråga om jag om jag vill umgås, för de vill jag så gärna!
Tack för att ni finns å förstår :)

Hoppas ni haft en bra midsommar
Kram!

Kommentarer
Postat av: Li granström

tack sussa för att ni kom förbi.tråkigt att du inte kunde vara maed oss längre,men känner man sig inte på topp så ska man inte tvinga sig bara för att andra vill.saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig.men det vara roligt så länge ni var här.vi får ta igen det en annan gång.hoppas nu era planer går i lås.... vi lär ju synas kramisar från mig

2011-06-27 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0