En dag ute

Igår tog jag ledigt från jobbet.
Ville ha lite tid me mina killar nu när vädret oxå är så bra. Å me tanke på att jag å Rickard bara är lediga varannan onsdag samtidigt, alltså bara 2 dagar på 1 månad å BARA 24 dagar på 1 år. Vi har verkligen ingen tid alls tillsamman :S
Så kändes de som att de inte alls va ett dåligt beslut å vara ledig.
Vi hade en bra dag ute, även om solen gömde sej.
Vi va uppe på Ormberget å åkte pulka å grillade korv. Li, Knut å Gustav höll oss sällskap.


Gullungen röjde i backen!

Rickard tyckte nog de va allra roligast ;)

Li fick oxå prova

Noah å Gustav :)

Se upp i backen!!!


Jag provade oxå såklart, shit va kul de är å åka pulka!

Korv till lunch!
Så jäkla gott å äta ute. Å kaffet smakar oxå extra bra :)

När vi kom hem va vi alla trött, så vi tog oss ne powernap.
Sen va de dag för middag.
Som blev lax i ugn me västerbottenost blandning. Gott, gott!! :)











Kommentarer
Postat av: AH

Jag vill också åka pulka med er!!!

2011-03-03 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0