Den där dagen

Veckan har nått till helg å tiden går lika fort som vanligt. De är den där bästa dagen på veckan idag, FREDAG!! :)
Men tror min bästa dag kommer vara imon å absolut Noahs bästa dag, tant Annie kommer å busar, Noah loves tant Annie ♥ Ska bli så skönt å bara sitta å surra me henne om allt, alla å ingenting ;)

Noah start på dagis har börjat bra. Jag va dock mindre glad när jag skulle lämna honom på tisdag morgon. Från ingenstnas började massa tårarns rinna, va inte beredd på de alls. Dagis frökrarna är dock helt underbart gulliga, hon hade ringt å lämnat röstmedelande till mej om hur Noah ätit till lunch å va han hade för blodsocker. De gjorde mej lugn å "första dan" på jobbet gick bra tack vara de. Helt otroligt att jag va bort i 5 veckor!!! Vart tar tiden vägen....

Sen vet jag att jag är ganska tjatig nu om Noahs diabetes, de är en stor å viktig del i alla våra liv nu.
Sen är de "bara" diabetes jag vet de, hade kunnat vara värre....
Men den erfarenheten jag haft av diabetes tidigare är ingen rolig, en kille lika gammal som mej som föll i hop i kramper flera gånger under våra skola år å till slut en dag på gymnasiet vaknade han inte alls (r.i.p)  så visst fasiken är jag nojig å orolig jämnt å ständigt, visst är de här nånting jag tänker på hela hela tiden men vi kan leva me de. Å ja de är "bara" diabetes....
Å nu ska jag sluta tjata om de......tillbaka till vardagen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

han hade epilepsi även ;)

2011-05-27 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0