Idag är jag

Idag har jag en dålig dag....
Sitter me tårar i ögonen å vill bara skrika.. Vet inte varför jag vart så sjuk lessen.
De utlöstes av att dagsplanerna blev ändrade.
Känner mej så trött, utmattad, ensam...
så ser jag på Noah som behöver mej fullt ut, helt å lite till. Jag kollar på kl hela tiden, tänker "om 30 min ska han ha mat om 1 timme ska han kollas blodscoker, sen ska han ha sprutor å mat igen"...
Jag tycker så synd om min lilla älskling!!! fast han mår ju bra, han är så glad, duktig å underbar!!
jag är ett vrak...idag är jag inte stark...
Behöver komma bort, tänka på nånting annat ett tag....
Först sjukhus nu hemma, ensam när Rickard börjat jobba igen, mitt psyka hanterar inte detta så bra...

Hohoooo ;)

Kommentarer
Postat av: nadja

Sussa, det är helt normalt att ha såna dagar. Med tanke på allt som hänt er också. Du är en riktigt bra mamma!!

2011-05-01 @ 12:55:11
Postat av: Ann-Helén

Du anar inte hur mkt jag hade velat vara där med er just nu! Tänker på er, puss och kram!

2011-05-01 @ 15:34:24
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch,fy fan för såna dagar.livet går upp och ner,och det har ju inte varit någon rolig tid för er på sistone.men du och rickard fixar det här.ibland vill man bara skrika och be alla fara åt.....

nåja

vi måste ta en grillkväll snart,kanske redan på fredag???...

2011-05-02 @ 17:17:18
Postat av: Mia

Jag kan inte förneka att jag e GRYM på att fynda=)!!Har väl ett öga för sådant!!Mina vänner brukar säga att jag ska jobba som personlig stylist eller shopper=)..hehe men den dagen..ja=)haha..fast de går ju alltid i perioder!!!När jag jobbade inne i stan var man ju närmare shoppoholic men nu när jag jobbar ute på storheden så försöker jag hitta de billiga guldkornen istället när jag väl shoppar!!Kan absolut hjälpa dej;0)!!!!Sköt om er i familjen!!Allt nytt är tufft men det kommer att gå på som rutin strax så håll ut!!Och unna dej något kul en gång i veckan så håller man gnistan uppe fastän man e trött!!!!kram

2011-05-05 @ 18:35:19
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0