Seriöst

Haft några sköna dagar i Ötå.
Vi hann me de ena å de andra.
Täffa Lina å lilla Collin över en kaffe.
Ta en fika på byn me Ulli å söta Desiree'.
En lunch på La bounte me fina Angelica. (Tack tack än en gång!!)
Så hunnit träffa lite vänner å inte bara familjen för en gångskull, känns bra :) Brukar ha så dåligt samvete å känna mej taskig när jag aldrig hinner me nånting där hemma.
Tog me kameran oxå, är så dålig på att lägga upp bilder nuförtiden å så klart så glömde jag fota, tog inte en enda bild :( Måste bli bättre på de där, de är så mycke roligare me lite bilder oxå.

Annars så har jag sett mycket hockey den senaste tiden. Finlands matcher har varit spännande så jag har inte vetat vad jag ska ta mej till. Igår va enda matchen som dom vann lätt, mot Norge :) Så ska bli spännan de nu å se hur de går. Vinner Sverige sin match å Finland sin då blir de final, Finland- Sverige, Gaaaah!! Kommer döööö, men de hoppas de blir så!!!
Eurovision har jag oxå följt, Finland gick vidare å är favotittippad, tänka sej....Sverige å lilla söta Saade gick oxå vidare igår, trodde nästan inte de när de bara va ett land kvar men se på f*n. Skönt! I eurovision hejar jag på båda, spelar ingen roll hur de går för vem bara de går bra för nån av dom. Men hockey, hel*ete då är de andra bullar. De är seriösa grejer ;) haha.

Jaja ska sluta svamla, dagis väntar.

Justja fredag den 13de idag.........läskigt ;)

Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0