sov nu

Jag skriver detta kl 02 en natt hur bra är det till en början? jag tar av mej tröjan?
De enda jag engentliegn vill säga är att folk vill bevisa så himla mycket, dom gör ditt å datt för att visa att dom VERKLIGEN ÄR lyckliga HAR dens bästa killen å ungen å alllt va de innebär att. Men jag undrar..............
Den som skyter mest saknar mest?? det har alltid varit min åsikt.....
Förlåt, ett vin gals för mycket jag vet......
Men ärlig ja de är jag alltid de är ingen hemlighet!!!
För vart tar livet vägen om man hela tiden låtsas, de rinner ut i sand då vi tar varann i hand.....
Jag älskar få resten kan gå!!! dom jag hatar ja gå i gatan!!!
Jag är en poet jag vet, sov nu gott satan ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Hahahaha, vad du är söt Sussa :)

2011-05-30 @ 09:06:54
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0