19 november

Då va jobb helgen här. Alltid tungt å tänka på att jobba helg men se när man väl är där går de ganska bra ändå :)
Men nu vill jag mest av allt bara åka hem till Ötå!! Saknar alla där!
Kanske kanske kan vi åka snart......

V21
Va hos barnmorskan igår, berättade om mina små yrsel attacker som jag kan få ibland.
Hon trodde de kunde bero på lågt blodtryck, men de visade sej att de va de inte, blodtrycket va bra.
Däremot va mina blod värden kassa, låg långt under rekomenderad lägsta nivå när de gäller järn. Så nu ska jag in på onsdag igen, ta mer prover se så att inte min kropp stöter ifrån sej järn. Ja alltid är de nått som tjorvar! Är avis på dom som lallar igenom graviditeten utan några som helst större bekymmer.
Vägde mej gjorde hon oxå, hade gått ner sen inskrivningen (fast de visste jag ju om). Hon frågade inte argt men bestämt vad jag äter å hur mycket. Å jo jag äter, äter aldeless tillräckligt enligt mej själv men måste nog börjar äta lite bättre mat.
Själv tycker jag att jag är stor som en val redan å visst sakadar de inte för mej att jag gått ner lite är ju ingen smalis direkt. Finns mycket å ta på här så är ingen fara för varken mej eller babyn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0