Blandade känslor

Vet inte riktigt vad jag känner just nu.
Nervös, pirrig, oro, ångest, längtan, illamående, trötthet, huvudvärk
"nu kommer alla känslor på en å samma gång"  verkligen.
Vet inte riktigt va jag ska känna.
Får känna efter bättre imon.
Just nu håller jag bara på att bli tokig på mina svägningar.
Ena stunden känns de som att jag klarar detta, andra vet jag inte vad jag håller på med!
Blandade känslor.....Nån gräver i en grop i mej, de är så jag kan förklara allt som bäst just nu....

Återkommer!
Imon...kanske lördag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan tänka mig att det är mer känslor å tankar i rörelse andra gången, spec oron på hur man ska klara det. Men har insett att man klarar allt om man bara vill. Klart det kommer vara tungt ibland men värt det ändå :) titt på mig, för 8 månader sen stog jag där ensam med lilla Collin i famnen å visste inte vad jag Skulke göra, idag har jag allt jag någonsin kunnat drömma om ;) klart jag ibland velat skicka tillbaka honom till BB osv men det är bara ibland :) du är tuff och stark och kommer bli en fantastisk 2 barns mamma :) tycker dock ni kan ta och flytta hit :)

2011-11-04 @ 06:39:54
Postat av: Carro

Tack så mycket för peppande ord.

-och förresten, grattis åter igen!!!!

åh vilka underbara nyheter angående bebis, (: tralla la la la la la la.



kraaaaam

2011-11-05 @ 09:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0