Börjar bli svårt

De är nu de börjar bli svårt allting.
Hur ska man veta vad som är rätt å vad som är fel.
Tänker då på de här me kläder, ytterkläder till Noah när han far på dagis.
När är de dags för overall? När ska vinterskorna på?
Jag menar som idag, är bara 2+ grader nu på morgon, men solen värmer ju lite så kan ju bli typ +10 under dan.
Har haft en tunnare overall på Noah ett tag nu, som jag tyckt varit helt perfekt. Den är vind å vattentät å lagom tjock. Men tycker nu kanske att den börjar bli för tunn. Så idag packar jag med fleecjacka å långkallingar. Å ist för gummistövlar åker vinterskorna på. För tidigt?
Vet inte, svårt detta som sagt....
Men igår på dagis hade förknarna tagit på han overallen plus hans vinterjacka på overallen!! Vinterjackan som bara va tänkt å has på när Rickard hämtar honom från dagis så han slipper bängla me alla kläder när han ändå bara ska åka bil.
Så enligt fröknarna verkar de behövas massa kläder ;)
Jajja.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag håller med, det är svårt. Lovis har haft vinterskor och overall i några veckor faktiskt, med bara vanliga kläder under

2011-10-21 @ 13:12:23
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0