Godmorgon

Jag älskar dom här lördagsmornarna då vi vaknar upp hela familjen tillsamman. Vi kan ligga å mysa å busa i sängen en stund innan vi stiger upp, slår på en film ( till Noah, blir oftast Nalle Puh eller Luftens hjältar ), tar en låååång, lugn frukost tillsammans. Alla 3 innana de är dags för jobba för mej.
De händr så sällan att vi 3 får vara vi 3. När de händer är jag världens lyckligaste!
Å nu kommer de bli ännu mer sällan då Rickard byter schema, 1 fredag i månaden kommer vi vara lediga tillsammans. Va är de? de är ingenting! :( Jajja vi blir inte less på varann iaf ;p

Nu har jag endast idag, imon å på måndag kvar att jobba sen är jag ledig/semester i 10 dar!!!!
Vi tar vårt pick å pack å flyger ner till farmor några dagar :)
Välbehövd semester.
Som jag längtar! :)

Grattis till jannice å martin som fått en liten liten flicka ♥ Å inte på vilken dag som helst utan på Noahs födelsedag!
Nu är min babysjuka enorm!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Åh, jag som önskar att jag fick vara där och förstöra er 3samhet och titta på Nalle Puh med er :)

Saknar dig, puss!

2011-10-08 @ 14:29:35
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad trist att ni är lediga tillsammans så sällan. Har ni funderat på att jobba samma helger och ha noah på ob-dagis?kanske inte går med insulin o.s.v?



Vi är i sthlm 19e till 23e så vi kanske ses:)

2011-10-12 @ 18:41:15
URL: http://Http://ninasvanberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0