Så mycket mera

Då va dagarna i Stockholm över, hanns me mycket men ändå inte tillräckligt. Som alltid.
Dagarna går för fort men ändå så är de så skönt å alltid komma hem. Jag gillar hemma, börjar bli mer å mer som mamma å syrran tror jag :p

Nu har jag ett enormt sug på att göra om här hemma. Skulle vela sätta upp en fondvägg där vi har tvn, vilket iofs skulle vara väldigt litet  projekt för de är så kort vägg. Fast för mej som aldrig tapeserat kan de bli ett väldigt stort projekt ;)
Funderar på att bygga ihop en egen sänggavel, finns några enkla sätt  typ köpa ett fint tyg å häfta fast i lite trädbitar (typ :p) skulle va enkelt å byta ut oxå då man blir less.
Ska beställa foton å förstora upp å lägga på väggen i sovrummet.
Har beställt nytt överkast. Beställt hissgardiner till kök/vardagsrum.
Ska åka till växtriket på fredag å köpa blommor å nya krukor.
Noahs rum behöver en taklampa så man ser å torka bajs ;p
Å nya kuddar behövs till myshörnan, dom vi har nu me fjärillar känns inte riktigt aktuella i höstmörkret.
De är en del jag gjort, ska göra å vill göra men finns så mycket mer!!
Nått som verkligen skulle behövas men inte alls är lika roligt är å fixa i ordning i skåp å förråd, fixa riktigt bra förvaring så man vet vart allt är för nu är allt bara kaos. Men som sagt de är inte så roligt så de får vänta ;)

Ne nu är de dags å lyfta på rumpan (legat på soffan i 4 timmar :)) å börja fixa lite middag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0