Annars då?

Tanken nu har ju varit att vi inte ska behöva köpa så mycket nytt till Tilja eftersom hon kan ha de vi haft till Noah å nu tänker jag på bilbarnstol, vagn å annat liknande. Men nog vart de dyrt iaf, en ny bilstol köpte vi direkt. Blev bara bråk med den gamla för hon satt så dåligt i den å alldeles nyss klickade jag hem en ny vagn. Kom fram till att syskonvagn behövs ändå, även om jag envisats med att inte köpa nån. Blev dock en billig variant, som funkar bra för oss som mest behöver den ute på stan. En acta graco stadium. Hade fått bra recensioner å den hade bra pris så chansar på en sån :) Hade helt klart bestämt mej på att inte lägga många tusenlappar på en vagn som kommer att användas relativt lite ändå. Nån måtta får de vara ;) Ja inte tusan är de gratis med barn inte......

Annars då?
Första dagen ensam hemma med båda barnen, går bra dom båda sover nu. Tilja är rätt famnig av sej, Sover helst på mamma. Försökt dock lägga ner henne när hon somnar, annars är jag ganska låst om hon ska ligga å sova på mej hela dagarna. Sen äter hon väldigt ofta. Spec på kvällarna, 1-2 timmars mellanrum. Hon måste ha mjölken för att somna, försöker med tutte men bruden är rätt envis ;)
Å nu vaknade hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0