40 dagar

Dagarna flyger förbi, hinner göra massa men ändå inte tillräckligt. Kroppen hänger inte me hjärnan helt enkelt. Har svårt att slappna av när jag vet att de finns saker å göra men samtidigt låter jag bli direkt jag känner att ryggen, bäckenbotten eller magen börjar göra ont. Jag vet min gräns, vill inte riskera nånting, att bli säng liggande en hel dag eller nått sånt. Så får ta lite i taget, de blir ju gjort iaf. Å Rickard får ta allt de jobbigaste, skrubbandet av ugn, frosta av frysen, rengöra avlopp å ventiler å skrubba toan. Endast tre nätter kvar i denna lägenhet, känns overkligt. Har sån ångest över den nya lägenheten oxå, att tapeter förstör så mycket. Verkligen hatar dom :( VI ska ju fixa de, men hur ska vi hinna? Rickard jobbar ju jämnt. Kommer vi hinna få i ordning sovrummet innan lillfisen kommer? Mycket tankar som snurrar i mitt huvud nu, stora som små funderingar. Men som sagt, jag hoppas att jag snart kan slappna av å bara njuta av den sista tiden, bara 40 dagar till BF nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0