Lördag

Nu har jag kommit in den perioden i graviditeten då jag inte är trött. (förutom mellan kl19-20 då gäspar jag rätt mycket men de går över lika snabbt) Blir inte trött på kvällarna, känns som att jag skulle kunna vara vaken hur länge som helst. Men försöker ändå gå å lägga mej vid 23 tiden, ibland dröjer de dock 1 timme eller mer innan jag somnar. Vaknar flera gånger under natten å inte för att jag har ont eller så utan bara för att titta på klockan
- Är de morgon snart, får jag gå upp å dricka kaffe?
Vaknar ändå pigg å utvilad efter väldigt lite sömn. Känner en konstant rastlöshet om jag inte gör nånting.
De är skönt å inte känna sej trött, men samtidigt så vill jag ju kunna sova bra om nätterna....
Aja vi får se hur länge de här håller i sej.

Planen var ju lite halft att vi skulle åka upp till Ötå i helgen, varit där senast i november. Å kände väl att denna helg är enda helgen vi kan åka sen hinns de inte nå mer innan bebisen har kommit. Å då har de gått väldigt länge sen jag träffat familjen sist. Men de hinns inte, Rickard va tvungen å fara å jobba lite nu på morgonen osv.
De är alltid ett himla tjat om att vi ska åka dit.
Samtidigt som jag kan bli rätt lessen, besviken över att dom aldrig tar sej tid å komma hit. De är ju inte så att dom inte har möjligheten, lättare för dom än för mej. Men ja.....Ibland kan jag undra hur ofta vi skulle ses om jag inte tog mej dit.....;(
Äsch!

Nu dags å klä på sej å börja göra nått av denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0