Ni gör livet lättare för mej

De finns några pogram på tv som är bra för mej att titta på.
Ex "Unga mödrar" katastrof att vissa av dom ens får ha barn, å att alla går omkring å röker å de är de enda dom tänker på mitt under en förlossning.
De pogramet får mej att tänka: "Shit vilken bra mamma jag är"
Å så har vi "Lyxfällan" hur tänker folk? Smslån?! Där ser man hur fort allt kan gå åt helvet.
Å de får mej att förstå att jag aldrig aldrig skulle ta ett smslån å jag handlar inte på kredit!
Så har vi "Familjen annorlunda"  de pogramet stärker mej, hur lugna dom föräldrarna är å hur mycket dom klarar av. De får mej att känna att jag kan klara allt!
Så tack till dessa pogram ni gör livet lite lättare för mej ;) haha...

Idag går jag in i v34.
Jag va hos barnmorskan igår.
+ 5 kg har jag gått upp  (nu börjas de :/) sen invägningen, så de är ju fortfarande lite.....
Hon försökte trycka å känna på magen för att känna hur bebisen ligger men hon kunde som inte komma fram till nått riktigt.
Den bökar som tusan iaf, å nu är de inte längre nå små snuttiga sparkar utan nu skakar hela magen. Å de känns som att nånting är på väg ut när en fot eller hand sakta rör sej över hela magen. Tycker nästan de ser lite läskigt ut, heh.
Mina blodvärden är snart normala!!! :) Ligger på 128 nu, man ska ligga på 130 nånting å jag har varit nere i 103. Anna berättade att dom ger blodtransplation till patienter som ligger på 90, så då kan ni förstå hur kasst blodvärde jag haft. Så de känns väldigt skönt att de blir bättre.
TILL ER ALLA SOM SÄGER ATT JAG HAR STOR MAGE nej den är inte stor, ligger mitt på kurvan, gjort de nu dom två senaste gångerna. Så ha ;p
Så nu väntar jag bara med spänning å nervösitet på ultraljudet som är nästa fredag, hoppas hoppas moderkakan flyttat på sej för då är allt toppen. Å jo att bebisen ligger med huvudet neråt, vill inte vara med om nån vändning!

Ikväll ska jag på dejt, middag å gott sällskap :)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0