Lördag

Ledig helg :)
Får se va jag å Noah hittar på idag. Ut å åka rattkälke kanske? Verkar vara skönt väder ute.
Bara tråkigt att jag är så orörlig å klumpig så jag inte riktigt kan busa i snön.
Vi hann ta oss en tur igår innan jag började jobba. Tog kälken till Max för lunch, de va länge sen å de va gott! :)



Är jätte sugen på att åka ut till Storheden oxå å gå runt lite. Men de kanske jag gör till veckan ist.
Skulle även vela röjja i förrådet. Men har man ingen barnvakt så har man inte :( De är ju de som är så trist, aldrig nån barnvakt.....
Kanske blir de att vi bara går på stan, äh vi får se va vi gör :)
Ska iaf börja med att plocka å städa undan här hemma.

Bye!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0