Måndag

Vi börjar veckan med att ta ut lite vab. Inte för att Noah är sjuk i feber eller nånting annat utan för att hans diabetes tjorvar. Å därför känns de inte alls bra att skicka honom till dagis när vi inte vet exakt vad han ska för insluindoser. Så vi får mixtra vidare....

Bokat tid för ultraljud nr 2 den 7/2, kolla moderkakansläge. Vill inte snitta!! De va likadant när jag väntade Noah å då flyttade den på sej som tur va, så hoppas de blir lika nu. Men alltid kul å få göra ett extra ultraljud :)
Annars så flyter graviditeten på bra. Har lite ishias när jag ska sova, en kväll hade jag riktigt svårt å somna. Å de börjar bli sådär att jag vaknar varje gång jag måste vända på mej. Men jag ska inte klaga, mår riktigt bra just nu!
Reaktionerna på min jätte mage är alltid desamma
- vilken stor mage!!
- de kanske är tvillingar!!?
Jo magen är stor, jag vet :)

Jo jag fick ju full graviditetspenning :) Så har bara 6 dagar kvar att jobba!
Skönt, men kommer nog bli sjukt rastlös å uttråkad vissa dagar.

Ne dags å ta på sej lite kläder å gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0