Ta vara på de

Vilken bra vecka jag haft hitills! :)
Måndagen på jobbet gick superfort.
Tisdagen spenderade jag me min Anna.
Igår hade jag massor, massor av energi. Kände mej inte trött under hela dagen, först på kvällen började jag gäspa. De är otroligt för att vara jag!
Så jag tog vara på den energin å gjorde massa små grejer här hemma. Rensade Noahs rum på massa leksaker, sånt som han inte leker med å sånt som bara va ren skräp. Rensade i garderober, röjde undan lite å försökte göra plats för våran lilla "Cajsa" (ett alternativ på va lillen ska heta, inget bestämt). Ut me allt skit innan babysgrejer kommer upp från förråder!
Jag damsög.
Plockade bort julen, förutom gardinerna som blev kvar. Vill inte ta bort dom ännu för de blir så tomt men beställde nya som kommer nästa vecka så julgardinerna får hänga kvar så länge.
Färgade håret å klippte de tom lite lite, känns mycket fräshare :)
Å så lagade jag en goooo kycklingmiddag!
Tror kl va närmare 17 när jag la mej på soffan för första gången å de på en ledig dag, otroligt ;)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.....
Måste på apoteket å hämta ut nya tabletter. Va ju hos barnmorskan i måndags, mina blodvärden suger forftarande :( Å dom måste upp innan förlossningen, annars kan de bli farligt då man blöder. Men annars va allt bra me babyn å magen växter perfekt :)
Ställde mej på vågen nyss oxå, gått ner 1 kg!!!! Fattar ingenting, gör ju inget annat än äter tycker jag. Jajja, ska inte klaga men känns som att så snart jag blir hemma helt från jobb lär väl kilorna börja komma igen. Så va de när jag väntade Noah, gick upp typ 20kg på 2 månader :S

Ne nu dags å göra sej iordning å ta en runda på stan sen.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0