Jag har lyckats igen!

Har ju tidigare skrivit mina små missöden jag lyckats med.
Idag hände ännu ett :S
Noah han älskar att duscha/bada han gör de varje dag så idag va inget undantag. Jag låter honom duscha själv för han står bara under lilla kranen, ni vet en såndär man fyller på badkvar med. Men iaf så när han hade duschat klart ser jag att han sprutat ut all min rakgel över hela golvet (morr!!) så när jag då ska skölja bort allt från golvet byter jag kran från den lilla till vanliga duschen. Jag står i duschen med kläderna på å utan att tänka efter byter jag kran å vad händer?
JO jag blir ju såklart helt blöt för duschen går ju på å den är fast upp på duschstången.
Lite kul kanske men att jag svor ;)


Nöjd kille me blixten handuk :)
Men att han är svår å fånga på bild, han kan inte stå stilla dom få sekunder som krävs. Därför blir de väldigt få bilder på honom å dom som blir dom blir suddiga. Får duga helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: tintti

Hyvä Sussa :D.

2012-06-15 @ 11:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0