Önsketänkande?

Drömde inatt att jag hade färgat håret blond. Kände mej skit snygg å va jätte nöjd men ingen annan märkte att jag hade färgat så jag va tvungen å säga de till alla.
Jag drömmer ofta att jag är blond å smal = önsketänkande? haha

Ångrar mej grymt mycke iaf att jag färgade håret rött nu igen, är sjukt less på de :( Velade ju fram å tillbaka om jag skulle ta rött eller om jag skulle färga över de me mörkbrunt, va tom sugen på att bli blond. Är forftafande sugen på att bli blond, denna färg:
Fint me lite gråblont, vill ha! Men känns som ett stort projekt å gå från rött till detta. Å känner jag mej själv rätt så triva jag ändå inte i blont, vill alltid vara de men sen när jag väl är de tröttnar jag väldigt fort. Men inge mer rött efter detta iaf!

Va hos läkarn med Tilja igår, vi ska fortsätta å ge mjölkfri ersättning nu ett par veckor framöver å så ska hon smörjas med mjukgörande, mycke mycke mycke. Läkarn trodde dock inte att hon hade mjölkallergi, han va väldigt tveksam men han ville ändå inte utesluta de helt därav en ny testomgång.
Upp i vikt hade hon gått : 5230g å längd: 57
  Mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0