Tanken som räknas

Äntligen har de kommit lite sommar!
Får njuta så länge de varar för till helgen ska de bli sämre igen å på söndag ska de tom regna :(
Har dock inte haft nå tid för att sola även om jag tänkt sitta ute på balkongen har jag aldrig hunnt ta mej dit.
Men ute har vi varit, promenerat, ätit glass å njutit av de fina :)
Varför jag inte tagit mej ut för att lilltjejen slutat nästan helt å sova under dagarna, hon tar bara korta korta powernaps sen vill hon vara vaken å umgås. Vilken skillnad från förre veckan bara då hon kunde sova ute i 6 timmar. Men ist har hon då då börjar sova riktgt bra om nätterna. Hon somnar vid 19-20 tiden å sover till 03-04 då hon äter å somnar om å vaknar vid 07-08. Så de är  nice :)

Hon är så gullig när hon sover. Brukar ligga å tittat på henne innan jag somnar å le för mej själv för att hon är så fin, så fin, så fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0