Slösa hellre än spara

Vi började lite smått att fixa till i våran "walk in closet" igår. Rickard flyttade på hyller. Vi ska även måla där, nu är allt bara vitt vi vill ha nån mörkare färg där inne. Vi ska köpa nån fin å bra lampa dit å en stor spegel. Men de jag börjad fundera övet är att jag shoppat mycke denna månad. Eller mycket för att vara jag iaf, länge sen jag shoppat såhär mycket till mej själv:
* 6 linnen
* 3 klänningar
* 3 t-shirts
* 2 par långa legins
* Ett par korta legins
* 2 par skor
* 1 ring
* Ett halsband
* 2 koftor
* Solglasögon
* 1 blus
* 1 Kjol
De är de jag kan komma på. Mycket, tycker jag iaf ;) Varför jag kände mej tvungen att skriva om detta är för att jag är så nöjd, brukar i vanliga fall aldrig hitta nå kläder å nu har jag hittat massor. Klarar mej typ hela somman.... eller inte ;) Finns så mycke fint nu, vill bara ha å ha å nu kommer de ju mer pengar- LÖN!! (föräldrapenning) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0