Var är du?

Ett himla tjat om den här sommaren som aldrig vill komma men alltså va less jag blir!
De svårar tycker jag är hur jag ska klä på Tilja när vi ska ut i vagnen, innan hade jag rätt mycket kläder på henne när de inte va varmare än såhär, plus att jag hade henne i en åkpåse. Men då när jag tog in henne kunde hon vara jätte varm å nästan fuktig i svett. Sen så började strunta i åkpåsen men hade ändå på henne rätt mycket kläder, hon vart ändå för varm, fuktig i svett. Nu har jag bara på henne vanliga kläder å en filt över så nu känns hon lagom varm, nog för att hon kan vara lite kall om fingrarna för att hon ska sticka ut dom helat tiden men ändå.
Men sen blir jag direkt osäker på mej själv när jag ser andra mammor med sina småbarn å dom har täckt vagnen till max med med vindskydd å allt va de heter.
Ne tycker de är svårt, blir hon varm i solen, kall i skuggen?
Sen har hon varit lite småförkyld nu oxå i säkert 1 månad, de kommer å går som. Är de för att hon först blir varm å sen kall?
 Är inte van vid detta, Noah va så stor redan hans första sommar så då va de enkelt. Men jag kör på med de jag har nu, känns rätt bra ändå hon sover ju gott iaf å klagar inte :)
 
Noah hans första sommar. Han är typ 10 månader här :) SÖTUNGE!!!

Kommentarer
Postat av: tintti

Söpö Noah <3

2012-06-26 @ 12:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0