Finns inget som är bra

De här med att åka buss, inte min grej alls. Blir lika irriterad varje dag på alla människor.
Ingen har nån respekt. Finns inget som heter kö tydligen för när en buss kommer tränger sej folk före från alla håll å kanter. Ibland har jag lust att säga till dom att jag faktiskt stod före dom.
Folk sitter ytters på sittplatserna å kan inte hoppa in då de kommer mer folk utan dom låter folk stå ist. De där stör mej nog mest, flytta på er! Samma sak när man ska ut ur en buss, vet inte vad de är med folk men är dom rädda för att bli kvar på bussen? Alla trängas å stressar nå djävulskt för att komma ut först. Å åter igen ingen respekt bla för mej som har både vagn å är gravid, finns inte en tanke på att nån skulle hjälpa mej om de behövdes.
Slutsats: - Buss åkande människor tänker bara på sej själva!
Småsaker? Kanske? men irriterar mej nått enormt.
Å hur dåligt är de inte nu när man inte får betala med kontanter, bussarna är alltid försenade är dom inte de så blir dom de längst vägen för nån ska betala med kort.
Neee finns inget bra me buss.

Tack för att jag fick avreagera mej ;)

Nu ska jag börja med middagen.
Grillspett å potatisgrätang med egengjord kall advokado sås, mumma!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0