Tråkigt men sant

Jag vet vad jag ska göra med mina skattepengar.
Har tänkt på de här noga ;)
Visst skulle de vara roligt å göra nått kul för dom i sommar, åka nånstans (typ Ullared är drömmen) men tror ändå jag ska göra nått vettigt med dom. Ska gå till tandläkarn, fixa i ordning allt som bara behövs. Tror jag iaf har ett hål på g brukar känna av de ibland när jag äter choklad ;/ Ta bort tandsten å så vore de nice med en blekning. För tänder är viktiga, har man dåliga tänder kan de bla leda till hjärtproblem.
Så mina pengar = tandläkare.
Tråkigt men sant ;)

Nu har jag känt av lite samandragningar på kvällarna. Känns lite som mesnvärk, väldigt små å lindrina värkar i undre delen av ryggen å magen men ändå skönt att veta att nått händer.
Är just nu i den perioden då jag inte kan fokusera på så mycket vill bara ha ut den lilla, känns som lika bra kan ändå göra så lite pga av orken å att jag får ont i fötterna när jag går. Så hon kan lika gärna komma, får man fullt upp igen ;) Hon kan komma i helg, vore perfekt! Rickard är ledig å Noahs barnvakt(er) är lediga.
Som sagt om man ändå kunde bestämma.

Aja dags att gå ut i regnet.

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0