v40

Oookej nu närmar de sej.
6 dagar till bf. Plus några till känner jag just för att jag känner så lite. Men vem vet? Ingen!
Så v40 då å jag kom precis hem från ett besök hos barnmorskan.
Lyssnades å mättes å kollades blodtryck å inte så mycket mer.
Allt va fin fint :)
Magen har gjort en liten spurtväxt å nu ligger jag över kurvan, alltså för "normal".
Å nästa tid är bokad 4/4 men jag hoppas vi inte ses då å de sa jag till henne oxå!

Tog bussen hem från vårdcentralen. Stod en tant å en gubbe å väntade på bussen. Tanten började surra en massa om hur många barnbarn hon har osv å till sist utbrast hon:
- Men nog är du tjock!!
Tänk att man accepterar sånt när man är gravid.....
Galet!

Hoh nu är jag riktigt nervöööös.
Varje kväll när jag går å lägger mej tänker jag
- Nehe inte idag heller, kanske imon?
Å varje kväll är de en besviklese att få gå å lägga sej utan att ha fått ut sin lilla tjej.
Jaaa å jag veeet de är ännu dagar kvar till bf men vill bara få ut henne ;)


Sista magbilden?


Nu kanske en liten powernap innan Noah ska hämtas från dagis.

Måste bara tillägga att jag sitter å äter en GRYM lasagne som jag gjorde här om dan. Naminami :)

Kommentarer
Postat av: Li granström

nej sussa,det blir inget mer besök hos barnmorskan.lill tjejen håller ni i er famn om 3 dagar (1 april).all lycka till er inför förlossningen och efter.

2012-03-29 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0