Dagarna går

Våra dagar bestå väldigt mycke av sånt här:

 Vi myser mycket!
Jag talar om för barnen varje dag att jag älskar dom. De kramas å pussas mycket i denna familj. Säger oxå till dom varje dag flera gånger om dan hur fina å underbara dom är. Tjatigt? Kankse de, men jag är visar gärna min kärlek till dom jag bryr mej om :)

 Tilja tränar nacken. Hon är RIKTIGT duktig, stark tjej. Nyfiken oxå, hon vill gärna se allt å vara med då hon är vaken.

 Noah gillar å "baka" å rita, de är nått han gör varje dag. Å jag gör de oftast med honom då Tilja sover.

 Vi promenerar varje dag. Noah tycker vagnen är super, eftersom att de är han som kör å styr enligt honom ;)

 Tilja har börjat vara vacken mycket mer. Några timmar på morgonen å några timmar på kvällen då ligger hon å stirrar mest om hon inte "leker" under babygymmet :)

 Men största delen av Tiljas dag består ändå av de här. Sova, äta, sova, äta...osv...

Så ser dagarna ut för oss. Där emellan städas de å lagas de mat, byts många bajsblöjor. Eftersom att Noah total vägrar att gå på potta! Måste hitta på nått så att han ska börja gå men än så länge inge framsteg :S
Nån som har några bra förslag?

Å såhär ser mamma jag ut just nu.

Rund å go men lycklig ;)


Kommentarer
Postat av: tintti

Söpöjä lapsia <3 ja kaunis äiti lapsilla <3. Meillä Luca vägrasi kans mennä potalle. Oppi vasta ennen joula kuivaksi. Ihan yhtä äkkiä vaan sano, että mennee kakalle pönttöön. Ei kannata yrittää, ne hoksaa sitten itte ko haluaa :)

2012-05-12 @ 14:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0