Dom ljuger

Idag har jag en trött da, då jag går omkring hemma i mjukis byxor, osminkad å rusfigt hår. Orkar inte.
Vi har haft en jobbig natt. Tilja har stökat å bökat efter kl 02 å knappt sovit nånting, mellan 02.30 å 04.30 har hon legat på min mage på mage å gjort försök till att sova medan jag legat halvaken å "väntat" på att hon ska somna. Efter de vart hon dock skit trött å less för att hon inte kunde somna så jag fick gå upp med henne, gick omkring med henne på armen i typ 30min sen somnade hon faktiskt i 1 timme å  sen ville hon äta å efter de har vi sovit till nästan kl 09. Men nej inte har de bilvit mycket sömn inatt inte.
Å sen att jag har Noah hemma oxå, förkyld å sur gör inte saken så mycket bättre.
Nej ibland får man vara trött å less å alla är de nångång, dom som säger annat dom ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0