Maj 8, 2012

Blev en liten miss i dag.
Banmorskan ringde på morgon å frågade om vi kunde komma in tidigare idag.
- Vadå idag undrade jag?
- Den 18de va de väl?
- Nej idag kl 13 skulle ni vara här men kan ni komma kl 10 ist.
- Eh ja visst!
Så jag som hade planerad en lugn å seg morgon för mej å lillgumman idag eftersom att Noah va på dagis så blev de inte riktigt så.
Väl på bvc visade de sej att de blivit en liten miss (alltså hade jag rätt :p) barnmorskan hade nu bokat in oss hos läkaren för 2 månaderskontroll. Lite tidigt med tanke på att Tilja bara är 5 veckor men vi fick de gjort iaf. Vet nu inte om vi ska gå igen sen den 5/6 då vi egentligen hade läkartid? Dom tjorva då till de. Men till barnmorskan ska vi den 18de igen iaf :)
Upp i vikt på en vecka hade hon gått från 4270 till 4500.
Å allt va fint. Läkarn tyckte hon va himla duktig på att "prata" redan fast hon är så liten :)
Sen fick jag faktiskt dom första riktiga leendena idag oxå!! Kliar man henne lite på hakan så ler hon stort, sötungen min :)
Ska ta en bild på de sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0