Urk

Hade glömt vilket helvet de är å ha mens!
Fast nu är de riktigt extremt, såhär brukar jag inte må.
Har mensvärk så jag vill kräkas, inte kunnat äta nå mat (men lite glass slank ner;)), ont i huvudet å så trött å frusen.
Skickade iväg Rickard å ungarna på en promenad så att jag får lite lugn.
Först gången på 2 månader som jag är hemma helt själv, tycker jag är värd de faktiskt.

Nu längtar jag bara till helgen.
Håret ska kapas å färgas å de ska shoppas. Även bakas lite tårtor, smörgåstårta å nån vanlig tårta. Är ju morsdag på söndag å så fyller Rickard år på lördag. Ska även iväg på lite schlagerfest me härligt folk, dricka lite vin å de ska bli riktigt trevligt :)

Ne mår för illa, ska gå å lägga mej i fosterställning under filten igen!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0