De är inte bra nu

Nu i snart 2 veckor har min lilla tjej varit världens missnöjdaste. Från en dag till en annan förvandlades hon från att vara glad å nöjd till, grinig å missnöjd. Absolut ingenting är bra, hon vill inte sitta, inte ligga, inte sitta i famnen, inte sitta i babysittern, inte på golvet å leka med babygymmet. Nej allt är bara dåligt. 
Hon äter dåligt å hon sover knappt under dagen. Sover väl 2-3 gånger om dan å nu bara i ca 15-20 minuter åt gången. TOK för lite.
Säkert de som oxå mycket gör att hon sen surar, men jag får henne verkligen inte att sova längre. DE enda som typ är bra är att jag bär henne, men hon väger ändå en del å att gå omkring å bära henne hela tiden är inget alternativ.
Så jag har henne i famnen lite, lite nere på golvet under babaygymmet, lite i soffa, i sängen, i babysitterna å i matstolen. Hon är nöjd nån minut på alla ställen, så så får vi hålla på. Upp å ner fram å tillbaka.
Hon är inte lätt å ha å göra med nu alltså.
Men hon är 5 månader hon är i en utvecklingsfas så förhoppningsvis går detta över snart!
Å jag tackar guuuud för att hon sover bra om nätterna (peppar peppar)  annars skulle denna mamma va helt slut!
Har inget minne av att Noah va såhär, men alla är ju olika :)
Å jag ser på min Tilja att hon kommer vara en riktig bestämd liten dam som kommer att ge oss många gråa hårstrån, hohojajjaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0