Haha!

Alltå jag orkar inte. haha!
Nu ska jag berätta.
De finns en person som verkar ha nån slags tävling med mej.
Har jag haft en bra dag då har denna haft en ännu bättre dag, Har jag haft en dålid dag då har denna haft de så mycket sämre. Har jag jobbat mycket en period då har denna garatnerat jobbat mer (enligt den själv alltså) Har jag köpt en grej ja då har denna person minnsan oxå tänkt köpa de (å köper de oxå strax efter jag gjort de) Berättar jag om en stor händelse i mitt liv då säger denna person att samma ska hända eller hänt denne.
Önskar jag kunde beskriva mer i detaljer exakt men risken finns att personen läser min blogg för de är ju ändå nån jag är bekant med å jag vill ju inte ha nå sura miner ;)
Men jag vet inte ska man ta de som en komplimang eller? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0