De är märkligt

Jag drömmer om mat rätt ofta. Drömt att jag ätit både pizza å hamburgare å fått en enorm ångest efter.
Å inatt drömde jag att jag drack cola, hann dricka halva innan jag fattade vad jag höll på med.
Jag tror jag drömmer sånt när jag ätit lite halvtaskigt under dan. Som igår blev min middag 1/2 bire ost å ölkorv. Jobbade så visste absolut inte vad jag skulle äta, finns ju inge färdigmat direkt man kan köpa å sallad va jag inte sugen på å dålig planering dagen innan då de inte blev nån matlåda över. Så de fick bli lite slarv. Ajabaja!! 
 
Från en sak till en helt annan.
Hände en jäkligt märklig sak i morse igen.
Jag stoid å vek kläder som vi tvättat. Vek en av Tiljas klänningar å satta ner den på sängen. Är 100% säker på att jag vek den, jag tittade bort i nån sekund å när jag tittade ner på sängen igen så låg klänningen i en hög ovikt.
Då fick jag rysningar kan jag lova.
De hände märkliga saker lite då å då, men de är inte så att jag blir rädd. De mer att jag känner en närvaro av nånting snällt eller vad man ska kalla de.
Nu tycker alla som inte tror på sånt att jag är knäpp men de skiter jag i för jag tror!
Har en skräck blandad förtjusning för sånt här, som ni säkert redan vet ;)
 
En gammal gammal bild på mej å min kära syster som idag ska bli fru Alapuranen. Älskar dej systeryster!!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0