De är nu eller aldrig!

I fredags satte jag mej i kassan igen på jobbet. Efter nästan 1 år ledig å de gick bra. Lite svajigt å lätt stressad vart jag ju såklart emellanåt å kom inte ihåg enkal saker som vilka knappar man ska trycka på för att växla in mynt. Men allt sånt löser sej ju finns ju folk å fråga som tur är :)
Så nu känns de som att man är tillbaka till verkligeheten lite iaf. Man blir lätt isolerad å är rätt mycket hemma med barnen. Med alla vadgassysslor å¨rutiner, Noahs korta dagis dagar hinner jag inte med så mycket annat. På kvällarna är jag för trött för att orka ens hälsa på någon eller ta en promenad. Längtar nu till ljusare tider då kanske enrgin kommer tillbaka lite mer.
 
Tyckte år 2012 gick sjukt snabbt å de känns som att detta år kommer att flyga förbi. Finns så mycket jag vill hinna göra detta år. Löften som jag gett mej själv att jag ska klara av. De här året känns lite som nu eller aldrig. De är detta år jag måste veta vad jag vill göra, hur jag ska göra. De är väl aldrig försent egentligen, men vill inte titta tillbaka om 10 år å ångra saker som jag borde gjort å inte gjorde. Detta år ska bli de år jag blir tillfreds med allt, alla inre demoner så som dom yttre. De är nu de gäller.
Mitt sista år som 20åring, sen blir jag väl vuxen på riktigt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0