tappat många

Tappat alla mina lärare.  Hade förr mellan 70-100 nu har jag typ 20 waaap waaap waaap. Men inte därför jag bloggar men är ju kul när folk vill läsa.  Kanske hittar dom tillbaka om jag börjar bli bättte på att uppdatera :)
 
Vi har haft sjukstuga här hemma. Tilja som är sjuk igen. Otroligt ofta sjuk noah va aldrig sjuk när han va så liten. Måate vara han som drar med sej massa från dagis. Iaf så vaknade hon hes å förkyld på måndag morgon. Blev bättte under dan å på kvällen somnase hon fint. Sen vakande hon vid 23 å lät riktigy illa när hon andades. Skippade efter luft emellanåt.  Så de vaa bara att åka till akuten.  Där fick hon andas in kortison för att utvigda luftrören.  Dom sa även att hon har krupp.  Vilket innebär att hon kan få problem alltid då hon är förkyld men att de såsmåningom kommer att försvinna när hon blir större 5-6 år. Hoppas hon är förkyld sällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0